The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De ruwe diamant Meer dan 100 concrete tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen Author: Steven Van Belleghem Hardback 2023 272 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow - English version(en) How to attract customers in a world of AI, bots and automation Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Offer You Can't Refuse(en) What if customers ask for more than an excellent service? Author: Steven Van Belleghem Paperback 2020 256 What if customers expect more than just a good product, excellent service and perfectly performing digital interfaces? And what if new[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
A diamond in the rough(en) Over a 100 specific tips to build a strong customer culture Author: Steven Van Belleghem Paperback 2023 276 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou). Vergeet[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje