A diamond in the rough

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
276
Afmetingen: 
243x173
Verschijningsdatum: 
02/10/2023
EAN: 
9789401495462
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

A diamond in the rough(en)

Over a 100 specific tips to build a strong customer culture

    Straal optimisme, positiviteit en energie uit.
    Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou).
    Vergeet nooit te vragen wat je voor je klant kunt betekenen.

    Hoewel veel bedrijven klantgericht willen zijn, slagen slechts weinigen erin de klant echt tevreden te stellen. De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.

    Binnen klantgerichte organisaties is iedereen zich terdege bewust van zijn verantwoordelijkheden. Als gevolg van dit bewustzijn werken deze bedrijven hard aan het nog verder optimaliseren van hun klantgerichtheid. Om zo hun ‘ruwe diamant’ te polijsten tot een prachtig glanzend juweel. De ruwe diamant laat je in meer dan 100 tips zien hoe je een klantgerichte bedrijfscultuur opbouwt.

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Meer dan 100 concrete tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen
    Prijs:34,99
    Subtitle: 
    What if customers ask for more than an excellent service?
    Prijs:34,99
    Subtitle: 
    Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?
    Adviesprijs:29,99
    Prijs:14,99
    You save:-50%
    Subtitle: 
    How to attract customers in a world of AI, bots and automation
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht
    Prijs:29,99

    Pagina's

    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

    E-book ean

    iBookstore