De Cialdini-methode

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
200
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
01/04/2025
EAN: 
9789020938166
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

De Cialdini-methode

en de 7 principes die je invloed en overtuigingskracht versterken
  • Versterk je impact en overtuig als de Godfather of Influence

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.

Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.

 

'Als een van 's werelds eerste Cialdini-gecertificeerde professionals maakt Luc de kunst van overtuigen toegankelijk. Met dit boek krijg jij de tools in handen om vaker die "ja" te krijgen en je carrière een krachtige boost te geven.'
- Bas Wouters | Co-founder en CEO Cialdini Institute

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Methode voor charismatische communicatie
Prijs:29,99
Prijs:34,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar

E-book ean

Events Campus Business

19/03/2025
België

Campus Business biedt alle expertise die je nodig hebt om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Voor grote of kleine ondernemingen, voor lezers met veel of weinig tijd, op zoek naar inspiratie of een concreet stappenplan: elk boek helpt je om effectieve beslissingen te nemen en...